Конфедерація Порту
Latest.png
Емблема Конфедерації

Форма правлення

Конфедерація

Вищий законодавчий орган

Рада консулів

Вищий законодавчий орган

Генеральний Консул

Конфедерація Порту — основне государство; конфедерація. Разпологається на островах Великого Океану. Конфедерация мала дуже сильний флот і тому декотрий час була гегемоном на Великому Океані. Всі доходи конфедерація отримала від торгівлі, інтереси котрій захищав флот. 

Історія[ред. | ред. код]

На кінці 8 століття у Великому Океані безроздільно панували пірати, а жителі островів, яке займалося в основному торгівлею, як наслідок, страждали від цього. Тога правителі цих островів вирішили створити єдину державу для протидії піратам. 1 березня 800 року на острові Кару був підписаний договір про створення Конфедерації Порту. Верховним законодавчим органом стала рада консулів (від островів), а верховної виконавчою владою - Генеральний Консул. У перші роки флот конфедерації наполегливо боровся проти піратів і обороняв анклави на інших островах і континентах. В результаті через 4 роки Великий Океан був отчищен від піратів. В цей же час Генеральним Консулом став Фрідріх де Люнен, який почав проводити мілітаристську політику, збільшуючи чисельність армії і розширюючи кордони Конфедерації. Вже в перший рік його правління почалася Кифисийская війна з імперією Пару, в результаті чого остання була розгромлена і втратила суверенітет. Незабаром були завойовані анклави на континентах, в результаті чого торговці потягнулися на архіпелаг Порту у Великому Океані. Анклави ставали торговими центрами регіонів.