Віверна звичайна
200px
Информация
Отряд: Звіроящери
Семейство: Віверни або Виверни
Вид: Віверна звичайна
Логово или гнездо: Гніздо на болотах
Размер: 1,5 метра
Окраска: Болотно-зелена, рідко червоно-зелена
Пища: Невеликі тварини, падло

Виверна звичайна - одна із видів віверни. Досить дурна, але володіє величезною фізичною силою і витривалістю, тому при зустрічі з жертвою завжди нападає незалежно від того, сита вона, чи ні. Перебуваючи в повітрі віверна є дуже небезпечним супротивником. Вона ніколи не допустить, щоб її тінь падала на здобич, і кожен раз намагається заходити з підвітряної сторони. Потім пікірує практично в повній тиші, а досягши мети, пускає вхід потужні кігті, якими хапає жертву і забирає в своє лігво.

Опис[ред. | ред. код]

Віверна звичайна  - хижак, хоча не перебирає падлом. Звичайною здобиччю виверни є олені, дикі кози та інші тварини цього розміру, хоча відомо, що деякі з них (віверни) також не відмовляють собі в задоволенні поласувати кіньми і худобою. Ці драконоподобним тварі майже не бояться людей і подібних до них, хоча їм все-таки вистачає розуму, щоб запам'ятати різницю між жертвою озбоєную і жертвою неозброєною.

Харчування[ред. | ред. код]

Виверна звичайна  - хижак, хоча не перебирає падлом. Звичайною здобиччю виверни є олені, дикі кози та інші тварини цього розміру, хоча відомо, що деякі з них (виверн) також не відмовляють собі в задоволенні поласувати кіньми і худобою.Ці драконоподобним тварі майже не бояться людей і подібних до них, хоча їм все-таки вистачає розуму, щоб запам'ятати різницю між озброєною і беззбройної жертвою.

Приручення[ред. | ред. код]

Воїни іноді намагаються одомашнити віверн, щоб вони допомагали в бою, але такі спроби практично завжди безуспішні, тому що ці драконоподобним істоти абсолютно не піддаються дресируванню. Однак, володіючи великим запасом терпіння, завзятості і магії, віверн все ж таки можливо приручити.

Спосіб життя[ред. | ред. код]

За життя віверни є тваринами не соціальними і створюють пари лише в період розмноження. Зрідка збираються в невеликі групи для полювання на велику дичину. Віверна не має жодних природних ворогів, незважаючи на те, що вона не змогла б упоратися з іншими, більш могутніми істотами. Перевагу їй надає брудний смак її плоті, яку жодна навіть сама кровожерлива тварина не наважився б спробувати.

Особливості[ред. | ред. код]

  • До десяти років в іклах звичайної віверни починає вироблятися отрута.
  • Звичайні віверни, як і всі інші представники свого сімейства, володіють неймовірними регенеруючими здібностями. Відомі випадки, коли ці звіроящери заново відрощували відрубану лапу або хвіст.
  • Кістки і металеві предмети не перетравлюються в шлунку звичайної віверни.

Практична користь[ред. | ред. код]

Жорстку волохату шкіру віверни ніхто так і не зміг зробити. Так само не приносять нікому користь її кістки, так як вони легкі і дуже ломкі, що допомагає віверні в польоті.

Поради[ред. | ред. код]

  • Почувши пронизливе шипіння або низьке горлове гарчання, перебуваючи на болотах, можна не сумніватися, що ці звуки належать віверні. 
  • У бою ця істота упускає будь-яку можливість втечі і буде продовжувати поєдинок до останнього кінця. Навіть якщо віверна спіймана і притиснута до землі, вона буде кусатися і використовувати свій рухомий довгий хвіст.
Монстри
Рукотворні Големи АвгарВериль і Рогнор
Закликувані Елементалі Огненный элементальВодний ЕлементальЭлементаль тьмыЕлементаль енергіїЭлементаль подземельяЕлементаль світлаЕлементаль болі
Природні Звіроящери ВивернаДраккарх
Водяні Чив-рунииКракенЛевиафанВодяная гидраБуль-бульНитозавБуньип
Перевертні Перевертень
Рой СмертьлінгТролль
Астральні Демони Вій